سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دگرسو

لپتاپهای گیمینگ ایسوس در خانوادهی زفیروس و تاف با پردازندههای مرکزی تایگر لیک H، کارتهای گرافیک RTX 3000 و صفحهنمایش سریع و باکیفیت رونمایی شدند. ایسوس چند مدل نوت بوک گیمینگ معرفی کرد که در عین داشتن سختافزار قدرتمندی نظیر پردازندههای نسل یازدهمی سری تایگر لیک H اینتل و کارت گرافیک جدید RTX 3050 انویدیا، میزبان یک سری تغییرات ظاهری شدهاند. در برخی مدلها تغییرات بسیار زیاد است؛ برای مثال لپ تاپ جدید ROG Zephyrus S17 به صفحهکلید کاربردی لپتاپهای ذن بوک که به سمت بالا حرکت میکند مجهز شده است.قیمت فروش لپ تاپ به گزارش سینت، در دیگر لپتاپهای جدید ایسوس تغییرات کمی کمتر است؛ مثلا Zephyrus M16 بدنهی زیباتری دارد و به رنگهای متنوعتری مزین شده است. در Zephyrus M16 شاهد صفحهنمایشی 16 اینچ در بدنهی M15 هستیم؛ چون ایسوس توانسته است حاشیهها را کاهش بدهد و سراغ استفاده از نسبت تصویر 16:10 برود. سینت در گزارش دیگری مینویسد ایسوس لپتاپهای گیمینگ سری TUF را نیز بهروزرسانی کرده است. این لپتاپهای گیمینگ در نسل جدید به پردازندههای مرکزی سری راکت لیک H و کارتهای گرافیک سری RTX 3000 مجهز هستند. لپتاپهای جدید TUF F15 و TUF F17 در مقایسه با نسل قبل دارای صفحهنمایش و حافظهی سریعتر هستند و همچنان در برابر سقوط از ارتفاع، ضربه و سرما و گرما و رطوبت شدید مقاومت بسیار خوبی نشان میدهند. ایسوس در قویترین کانفیگ از لپتاپهای جدید سری TUF از پردازندهی هشت هستهای نسل یازدهمی و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 استفاده میکند. این لپتاپها رم 3200 مگاهرتزی دارند و از فضای کافی برای دو درایو ذخیرهسازی PCIe SSD بهره میبرند.

  • پردازنده: 4GB DDR3
  • کارت خوان دارد
  • صفحه نمایش: 14 اینچ، 15.6 اینچ یا 17.3 اینچ
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia Geforce RTX 3050Ti

پس این انتخاب به عهده شماست که کدوم رو ترجیح بدید. در سخت افزار هم انتخاب های بیشتری در دسترسه. با این حال Nvidia هنوز هم جزو بزرگان عرصه گرافیک هست بطوریکه در این اواخر لپ تاپ های سری Galaxy Book Odyssey کمپانی سامسونگ از کارت های گرافیک RTX 3050 و RTX 3050 Ti پشتیبانی میکنند. برای آسان کردن مسیر یافتن بهترین لپ تاپ گیمینگ 2021 ما بهترین مدلهایی که امسال عرضه شدند را بررسی و جمع آوری کردیم. و قبل از آن هم نکاتی را که برای خرید این نوع از لپ تاپ ها نیاز دارید را لیست کردیم. توجه لازم به گرافیک : این روزها بیشتر بازی ها به کارت گرافیک وابسته هستند. پس از همین الان بیشتر تمرکز خودتان را روی خرید لپ تاپ با کارت گرافیک مناسب بگذارید. امکان ارتقا : در حال حاضر لپ تاپ های گیمنیگ این امکان را دارند که بخشی از سخت افزار را بتوان ارتقا داد. پس شما این امکان را دارید که از لپ تاپ های گیمینگ با قیمت پایین تر استفاده کنید و در زمانی دیگر لپتاپ را ارتقا دهید .

آداپتور لپ تاپ برق را از طریق آن به دستگاه وارد میکند. کیبورد هم از طریق فلت به motherboard متصل میشود. گاهی اوقات دو حرف "KB" که نشاندهنده KeyBoard است بر روی مادربرد، کنار سوکت آن چاپ میشود. بک لایت و پوینتر از دیگر قابلیتهای اضافی کیبرد ها هستند که از طریق فلت های جداگانه به مادربرد متصل میشوند. تاچ پد نیز بهصورت جداگانه به motherboard متصل میشود. برای تاچ پد هم معمولاً دو حرف "TP" که مخفف "TouchPad" است در کنار سوکت مربوط به آن چاپ میشود. کابل تصویر صفحه نمایش (LCD) لپ تاپ از طریق یک درگاه به مادربرد نصب میشود. نام این سوکت به LVDS (سوکت تصویر) معروف است. پردازنده از اجزای مهم در لپ تاپ است که از طریق درگاه مشخصی بر روی مادربرد نصب میگردد. سی پی یو مادربرد دو نوع آنبرد و غیر آنبرد دارد. CPU آنبرد با لحیم به مادربرد چسبیده و برای جدا کردن آن به دستگاه BGA نیاز است.

شما میتوانید لپ تاپ گیمینگ دل مدل Alienware X14 را با کارت گرافیک RTX 3060 پیدا کنید که برای تجربه بازیهای ویدیویی کافی است. همچنین نمایشگر 1080p آن برای چنین گرافیکی مناسب است و میتوان راضیتان کند. با وجود تمام اینها، این لپ تاپ از نظر شارژدهی نمیتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. قیمت کامپیوتر لپ تاپ دست دوم اما این نکته منفی نمیتوان سایر نکات مثبت این دستگاه را بپوشاند. ایسر مدلهای جدیدی با کانفیگهای متفاوت از سری Acer Nitro 5 عرضه کرده که میتوانند مورد توجه گیمرها قرار بگیرند. یکی از این موارد محصولی است که در آن یک پردازنده AMD Ryzen 7 5800U و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 قرار گرفته است. این دو قطعه عملکرد خوبی را ارائه میدهند و بهرهمندی از تکنولوژی ری تریسینگ نیز یکی دیگر از مزایای آن به حساب میآید. این دستگاه صفحه نمایش 1440p با نرخ به روز رسانی 165 هرتزی دارد. در این بازه قیمتی کمتر محصولی پیدا میشود که چنین سخت افزاری را در کنار نمایشگری با کیفیت بیش از 1080p ارائه دهد.

  1. قیمت: 5?500?000 تومان
  2. سکه بیگ بگ
  3. پنل کاربری شخصی
  4. کیفیت صفحه نمایش

لپ تاپهای ایسوس از قدرتمندترین لپ تاپهای بازار هستند و به همین دلیل، در بین گزینههای دیگر مانند لپ تاپ لنوو و لپ تاپ لچ پی میتواند شرایط مناسبتری برای اجرای برنامههای گرافیکی داشته باشند. البته، برندهای دیگر هم خودشان را توسعه داده و با مشخصات فنی بالا، به خوبی موفق شدهاند که چنین امکانی را فراهم کنند. مقداد آی تی بهترین شرایط را برای خرید لپ تاپ فراهم کرده است و میتوانید تنوعی عالی از محصولات را داشته باشید. لپ تاپ ایسوس در مدلهای مختلف در کنار لپ تاپ لنوو فروخته میشود و برای دریافت گزینههای مناسب، خودتان میتوانید همه چیز را بررسی کرده و بسته به نیاز و سطح بودجه خودتان، انتخاب نهایی را انجام دهید. لپ تاپهای ایسوس برای گیمینگ هم با قیمت مناسبی در مقداد آی تی موجود شده است و میتوانید با یک خرید ارزشمند، تا مدتها نیازی به خرید مجدد نداشته باشید. میتوانید اجرای اکثر بازیهای مهم و AAA را تجربه کرده و حتی در صورت نیاز، برخی از قطعات آن را در آینده ارتقا دهید. مقداد آی تی با کمک مقالهها و کمک کارشناسان، میتواند راهنماییهای لازم را در قبال خرید لپ تاپ برای شما ارائه دهد. این سایت مرجع بسیار خوبی برای خرید لپ تاپ و بررسی قیمت آن است و میتوانید یک بررسی جامع و دقیق را روی انتخابهای خود داشته باشید. لپ تاپ اچ پی هم رقیب بسیار خوبی برای لپ تاپ ایسوس است و در صورت علاقهمندی به طراحی خاص لپ تاپ اچ میتوانید به سراغش بروید. لنوو طراحی مناسبی دارد و با دوام عالی موفق میشود که در بین لپ تاپهای گرافیکی سطح بسیار خوبی از خود را نشان دهد.

هشتم محرم شهادت کیست را از این سایت دریافت کنید. نام هر شب محرم بنام کدام شهید کربلاست؟ نام هر شب محرم بنام کدام شهید کربلاست؟ آفتاب محرم برمی اید و کربلای دل را در پرتو خود می سوزاند. سرخی بیرق ایستادگی از گلدستة دست ها بالا می رود و در باد به حرکت در می اید. عطر شهادت مشام را می نوازد و چشم ها در انتظار طراوت اشک به تماشا می نشیند. عقربه زمان روی نقطة پنجم عشق قفل می شود. خواب ها از چشم های خسته می گریزد و حسینیة سینه ها سیاه پوش می شود. آری محرم شده و انتظار لباس های مشکی به سر آمده است. این شب ها باید به سوگ نشست. هر شب به سوگ ستاره ای از آسمان حسین(ع) . هر یک از شب های محرم به نام یکی از شهدا یا شخصیت ها یا وقایعی مرتبط با جریان کربلا نام گذاری شده است. نام گذاری این شب ها با گذشت زمان صورت گرفته و واضع خاصی ندارد.

  • و…
  • صفحهنمایش براق
  • >> مدل لپتاپ دست دوم
  • ورودی و خروجی عالی
  • صفحه نمایش 14 اینچی IPS با کیفیت Full HD و روکش مات
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • طراحی ساده، انتخاب عالی پورت ها
  • صفحه نمایش و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی

دو بلندگوی استریو هم در این لپتاپ تعبیه شده که خروجی آنها از قسمت زیرین دستگاه است و کیفیت صدای خوبی دارد. لپتاپ X543MA-DM1067 یک محصول کاملا اقتصادی است که علاوه بر ظاهر موجه و درستی که دارد، میتواند در کارهای سبک و روزمره، کارهای حسابرسی دفتری، یا تماشای فیلم و سریال در کنار وبگردی و کلاسهای آنلاین کاربرد خوبی داشته باشد. لپ تاپ لنوو استوک جالب است بدانید که شما امکان اضافه کردن رم و از آن مهمتر، حافظهی SSD را دارید که باعث میشود سرعت لپتاپ چندین برابر بیشتر شود. شرکت HP هم ید طولانی در عرضه کامپیوترها و لپتاپهای مختلف در همه ردهها و بازههای قیمتی دارد. یکی از بهترین و جذابترین لپتاپهای عرضه شده توسط HP که در بازه قیمتی 15 میلیون تومان جزو انتخابهای اصلی میتواند باشد، EF2126WM-A نام دارد. این لپتاپ را به جرات میتوان یکی از بهترینها در بازه قیمتی خود دانست. بدنه آلومینیومی باکیفیت در کنار طراحی چشمنواز و مدرن که در دل خود سختافزاری کاملا مناسب و کاربردی جای داده، ارزش این لپتاپ را بالا برده است.

  1. سری پردازنده Athlon Silver
  2. اجزاى داخلى EliteBook745 -هیچ اسلات SSD وجود ندارد
  3. ظرفیت حافظه? داخلی: 512 گیگابایت
  4. پردازش قدرتمند
  5. پردازنده مرکزی (CPU): Intel از نوع Core i7 با مدل 10750H

در آغاز سال 2022 شرکت اینتل cpuهای نسل 12 و شرکت amd پردانزده های رایزن 9 نسل 5 به بازار عرضه کردند. همزمان نیز شرکت nvidia جدیدترین گرافیکهای rtx و Quadro rtx را معرفی کردند، آرزوی هر طراحی است که این سخت افزارها را در اختیار داشته باشد. با بهبود عملکرد گرافیکی لپ تاپ ها و کامپیوتر های خانگی، بسیاری از مشاغل به سمت رندرگیری، شبیه سازی و طراحی های گرافیکی رفتند. در ادامه مشخصات لپ تاپ رندرینگ کاملا توضیح داده خواهد شد. اما اگر علاقمند به خرید لپ تاپ رندرینگ هستید، کافی است تا روی قسمت رنگی کلیک کنید و از فروشگاه بازدید نمایید. لپ تاپ استوک لنوو t540p پردازنده i7 چند سالی است با بهبود کیفیت پردازش تصویر و توانایی لپ تاپ ها در انجام این کار، شبیه سازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرف دیگر با بهبود کیفیت دوربین های فیلم برداری و نمایشگر های خانگی، این توقع در بیننده به وجود آمده که فیلم یا سریال مورد علاقه خود را با کیفیت بالا ببیند.