سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دگرسو

واقعا عالی هستین شما.ممنون که مطالب مفید میزارید. سلام ببخشید لب تاب های لنوو مارک خوبی هستن؟ منظورم سری آی دی پدهاست؟ سایت هایی که معرفی کردید خوب بودن. ولی اولا الکسا مرجع خوبی برای سنجش یک سایت نیست چون خودم با این ابزار اشنایی کامل دارم اینو میگم. دوما کاش نقاط منفی سایت های مختلف هم قرار میدادید.لپ تاپ های استوک الان مدتی هست که در ارائه و عرضه کالا ها مشکل داره و پاسخگو هم نیست. من از این سایت خرید کردم و دفعه آخر که هفته گذشته بود کالایی که فرستاد با چیزیکه در سایتش بود بسیار متفاوت بود. از طرفی با کمی وقت گذاشتن و جستجوی بیشتر در بین سایت های اینترنتی میشه قیمت های مناسب تر و پایین تر پیدا کرد. یک لپ تاپ ایسوس میخواستم بخرم که دقیقا همون مدل در دیجی کالا با 200 هزار تومن اختلاف نسبت به سایت ایسوس سنتر که ازش خرید کردم پیدا کردم و بسیار هم از خریدم از این سایت راضی بودم. با اینکه این سایت و سایتای مشابهش دارن به درستی کار خودشونو انجام میدن ولی اسمی ازشون نمیاد و فقط دیجی کالا رو دارید زیادی بزرگ میکیند. سلام دوستان عزیز سایت های معرفی شده لبتاب را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند.بنده خودم فروشنده لبتاب هستم و با قیمت های مناسب لبتاب استوک ارائه می کنم. سایت خوبی برای جذب مخاطب راه اندازی کردید. در کار خود موفق باشید.

  • وزن / ابعاد (میلی متر) 2.2 کیلوگرم / 363 25 254 در 22.9
  • رم : 4 گیگابایت
  • باتری: 35 واتساعت (عمر 1-3 ساعت)
  • بررسی سالم بودن کلیه دکمه ها و صفحه کلید لپ تاپ
  • کیبورد با نور پس زمینه ندارد
  • صفحه نمایش: 13.3-inch 2K (2,560 x 1,440) with touch panel
  • حافظه قابل پشتیبانی : DDR4-2133/2400و DDR3L-1333/1600

این تراشه در دو نسخه با گرافیک 7 یا 8 هستهای درون مکبوک ایر بهکار میرود؛ اما در هر دو نسخه، پردازندهی مرکزی 8 هستهای و واحد پردازش عصبی 16 هستهای در دسترس هستند. به کمک بهینگی بسیار بیشتر تراشهی اختصاصی M1، اپل مکبوک ایر را با سیستم خنککنندهی پسیو (بدون فن) تولید کرده است. اپل میگوید CPU داخل تراشهی M1 به همراه 4 هستهی قدرتمند و 4 هستهی کممصرفش در مجموع بالغبر 3?5 برابر و GPU هشت هستهای آن نیز تا 5 برابر سریعتر از نسل گذشته عمل میکنند. از سوی دیگر بهلطف واحد پردازش عصبی 16 هستهای M1 پردازشهای مبتنیبر یادگیری ماشین نظیر تشخیص چهره یا شناسایی اجسام تا 9 برابر سریعتر صورت میگیرد. این پورتها هماکنون از گرافیک اکسترنال پشتیبانی نمیکنند؛ اما بهکمک آنها میتوان یک نمایشگر اکسترنال با وضوح 6K و نرخ نوسازی 60 هرتز را به مکبوک ایر متصل کرد. مکبوک ایر اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، ماژول Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 را در بطن خود دارد.

جالب است بدانید با وجود آنکه برند ایسر یک برند چند ملیتی است و دفتر اصلی آن در کشور تایوان قرار دارد؛ اما تمام تولیدات آن در شهر Chongqing چین انجام میشود. شاید تعجب کنید؛ اما باید بدانید که ایسر، دومین تولیدکننده بزرگت تولیدکننده کامپیوتر در تمام دنیا به حساب میآید. در حال حاضر 30 الی 40 درصد تولیدات لپتاپ در تمام دنیا به این برند تعلق دارند. این برند انواع لپتاپ، رایانه رومیزی و سرور تولید میکند و در سطح جهانی شهرت دارد. همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، برند ایسر انواع تجهیزات کامپیوتری، کامپیوتر رومیزی، سرور و البته لپ تاپ تولید میکند. برند ایسر لپ تاپ هایی با قیمت بسیار مناسب را به بازار عرضه کرده است. لپ تاپ ای سر از جمله پرطرفدارترین انواع لپ تاپ در تمام بازار به حساب میآید. وقتی که صحبت از لب تاب ایسر به میان بیاید، باید انتظار خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و مشخصات مطلوب را داشته باشید.

  • باتری دو سلولی
  • حافظه گرافیک: 2گیگابایت
  • HP EliteBook 8770w i7
  • نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ های استوک
  • اقلام همراه
  • پشتیبانی و گارانتی معتبر
  • محدوده سرعت پردازنده
  • لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon

باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز طبیعی است و هیچ شکستگی وجود ندارد. زوم و فوکوس روی لنز می بایست قابل کنترل باشد. هر نوع آسیب فیزیکی به لنز سبب می شود که عملکرد آن دچار مشکل شود. پوشش لنز و وضعیت شیشه بسیار مهم است. این روزها که قیمت نو هر محصولی بسیار گران است، محصولات دست دوم می توانند یک پیشنهاد کاملاً عالی محسوب شوند. مثلاً میز نور گودکس در بازار بسیار گران است این محصول با کیفیت بالا در سایت نورنگار عرضه می شود. این دستگاه ظاهر سالمی دارد. لپ تاپ دست دوم ارزان یک قسمت کار مقداری شکستگی وجود دارد که با بست مخصوصی فیکس شده است. به طور کلی محصول کاملاً نو است اما به دلیل شکسته جزیی در لیست محصولات دست دوم قرار گرفته است. محصول دیگر فلاش گودوکس است. مدت زمان استفاده از این محصول بسیار کم است و از نظر فنی سالم و بدون ایران است. این دستگاه با دوربین های سونی سازگار است. هماهنگی زیادی با سیستم های نورسنجی P-TTL سونی دارد.

این نمایشگر اضافی، همانند هر نمایشگر خارجی متصل شده رفتار میکند و میتوان آن را با کلید جداگانه روشن و خاموش کرد. قیمت این صفحه نمایش اضافی نسبت به لپ تاپهای مشابه بالاتر است. ترکیب پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند لپ تاپ و همچنین 64 گیگابایت حافظه DDR5 عملکرد خوبی را در تمام حوزههای کاری معمول نظیر پردازش تصویر و ویدیو، رندرینگ و البته گیمینگ ارائه میدهد. یک آرایه RAID-0 فوقالعاده سریع که از دو درایو PCIe 4 SSDs با ظرفیت 2 ترابایت تشکیل شده است، علاوه بر ارائه فضای ذخیرهسازی لازم، زمان بارگذاری کمتری را نیز تضمین میکند. یکبار شارژ باتری (90 وات بر ساعت) در هنگام وبگردی و اتصال به اینترنت حدود 8 ساعت دوام میآورد که این میزان برای یک لپتاپ قدرتمند 4k قابلیت ارزشمندی بهشمار میرود. مزیت دیگر لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus Duo 16 امکان شارژ باتری از طریق شارژر USB-C جهانی (45 وات بر ثانیه) است، چراکه یکی از کانکشنهای USB-C Gen 2 آن از فناوری Power Delivery پشتیبانی میکند.

  1. Nvidia GeForce RTX 2060 : GPU
  2. حافظه ذخیره سازی: 256GB SSD - 256GB SSD+1TB HDD
  3. رم : 16 گیگابایت DDR3
  4. رم: 8 - 16 گیگابایت
  5. اندازه بدنه : 7 اینچ در 8?5 اینچ در 0?6 اینچ

اگر شما هم به دنبال خرید یک لپ تاپ دانشجویی برای یک رشته ی خاص هستید. باید بدانید خرید لپ تاپ دانشجویی در بین انواع لپ تاپ ها، با برند ها و کاربری های مختلف کار بسیار دشواریست. مستر نکست با تحقیق و جستجوی بسیار توانسته بر اساس نوع استفاده ی شما از لپ تاپ در دوران دانشجویی، به یک دسته بندی منظم برسد که آنرا در ادامه ی این مطلب به شما ارایه داده ایم. با ما همراه باشید تا بهترین لپ تاپ دانشجویی خودتان را انتخاب کنید. برای یک دانشجو کدام لپ تاپ بهتر است؟ لپ تاپ در دوره ی دانشجویی یکی از ضروری ترین وسایلی است که تقریبا برای هر رشته ای ( مخصوصا در دوران کرونا و آموزش مجازی) نیاز است. اما دسته بندی لپ تاپ ها بر اساس فیلتر صرفا دانشجویی، کاری بسیار دشوار است که نیاز به تحقیقات فراوان و آشنایی جزیی با کلیات رشته های دانشگاهی دارد. این کار را مستر نکست با تلاش بسیار انجام داده تا از سردرگمی در انتخاب خلاص شوید.

وضوح بالا در عوض مزایایی را ارائه می دهد. شما یک منطقه کاری بزرگ به دست می آورید و ارائه مطالب نمایش بسیار خوب است. با این حال ، بسته به نرم افزار ، اگر اندازه فونت ها ، نمادها را افزایش دهید ، ممکن است Windows در بعضی از نقاط دارای مشکل مقیاس باشد. منوها می توانند خیلی کوچک ، خیلی بزرگ ، تنظیم نشده یا هم پوشانی نداشته باشند. این همچنین بدان معنی است که برخی از بازی ها فقط در یک پنجره قابل اجرا هستند و نه در تمام صفحه. طبق معمول ، میزان روشنایی را در 9 نقطه مختلف در سطح صفحه نمایش می سنجیم. لپ تاپ hp استوک با حداکثر روشنایی 269 سی دی / متر مربع تا 297 سی دی / متر مربع ، صفحه نمایش IPS نتیجه متوسط 279 سی دی / متر مربع و توزیع روشنایی 89? را مدیریت می کند. شما می توانید لکه هایی را در صفحه نمایش را در قاب نمایشگر با تصاویر تاریک و به طور کلی برخی از آویزهای ضعیف مشاهده کنید.

البته لنوو همراه محصول یک تبدیل برای اتصال هدفون یا هندزفری در اختیار شما قرار میدهد. ایسوس چندین سال است که با تولید لپتاپهای با کیفیت در بازه قیمتی معقول به یکی از محبوبترین برندهای دنیا تبدیل شود. لپ تاپ سایز کوچک CM3 که یک کرومبوک است هم از همین قاعده پیروی میکند. طراحی این کرومبوک زیبا و مدرن است و توجه زیادی به خود جلب میکند. مهمتر از همه اینکه کیبورد قابل جداسازی است و با اینکار شما میتوانید از آن به عنوان تبلت هم استفاده کنید. حتی یک قلم استایلوس هم دارد و از گوگلپلی استور هم پشتیبانی میکند. ایسوس این لپتاپ کوچک خود را با پردازنده مدیاتک Kompanio 500، چهار گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرده است. نمایشگر 10.5 اینچی نیز نسبت 16:10 دارد و با رزولوشن WUXGA بدست شما میرسد. شاید این مشخصات خیلی جالب توجه نباشند اما با توجه به فرم فاکتور جمع و جور و همچنین قیمت مناسب، میتوان این کرومبوک را یکی از بهترین مینی لپتاپ های 2022 به حساب آورد.

لپتاپ Omen 17T AN100-H اچ پی مانند بسیاری از نوتبوکهای دیگر از یک وب کم HD بهره میبرد که میتوانید برای برقراری تماس تصویری یا دیگر کارهای خود از آن استفاده کنید. البته یادتان باشد وبکم این لپتاپ و دیگر نمونههای مشابه صرفا برای برطرف کردن نیازهای اولیهی کاربران تعبیه میشوند و خیلی نباید روی کیفیت آن ها حساب باز کنید. لپ تاپ اچ پی Omen 17T AN100-H در ایران بدون ویندوز اورجینال به فروش میرسد که خودتان میتوانید روی آن جدیدترین نسخه را نصب کنید. کمپانی Hp یکی از مشهورترین تولیدکنندگان کامیپوترهای شخصی در دنیا است که مشتریان زیادی دارد. لپتاپهای این برند از سالهای دور همراه کاربران بودهاند و همواره طرفداران زیادی داشتهاند. لپتاپهای اچ پی در سریهای مختلف با طراحی و مشخصات فنی متفاوت در اختیار کاربران قرار میگیرند که میتوانید بسته به نیاز و بودجه خود مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. لپ تاپ HP Omen 17T AN100-H نه تنها از یک طراحی جذاب بهره میبرد بلکه کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و بدنه فلزی آن استحکام و طول عمر قابل توجهی دارد. از طرف دیگر براساس سختافزار این لپتاپ، میتوانید به عنوان یک همراه همیشگی برای انجام کارهای خود روی آن حساب کنید. این محصول هم برای گیمینگ و هم برای انجام کارهای سنگین دیگر بسیار عالی است.

  • GeForce RTX 2080 (8GB GDDR6)
  • حافظه? رم: 4 گیگابایت
  • بهترین لپتاپها با قیمت بالای 50 میلیون تومان
  • کیفیت خوب

در این بازهی قیمتی، لپتاپهای زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کموبیش یکسانی دارند. دراینمیان، مدلهایی هستند که درمقایسهبا سایر مدلها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربهی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار میدهند. اگر بودجهای که برای خرید لپتاپ در نظر گرفتهاید زیر 10 میلیون تومان است، احتمالاً میدانید که باید انتخاب خود را از بین لپتاپهایی با پردازندههای دو هستهای، نمایشگرهای کوچک HD با رم و حافظهی ذخیرهسازی کمظرفیت، انجام بدهید. اگر قدرت پردازشی و سرعت حافظهی مورد استفاده در لپتاپ را میتوانید فدای اندازه بزرگتر نمایشگر و وضوح بیشتر آن کنید، لپ تاپ استوک lenovo x1 carbon گزینهی مناسب دیگری را روی میز داریم. لپ تاپ 15 اینچی «ایسوس VIVOBOOK مکس مدل X543MA» با نمایشگر مات 15?6 اینچ LCD با وضوح FHD، پردازنده سلرون N4020 اینتل، چهار گیگابایت رم DDR4-2400، یک ترابایت هارد و یک درگاه USB 3.0 میتواند انتخاب خوبی محسوب شود. لپتاپ «لنوو V15» کمی خود را از دیگر لپتاپهایی که تابهاینجا معرفی شده جدا میکند و با هزینهای معقول سرعت و قدرت پردازشی قابلقبولی را دراختیار کاربران قرار میدهد.